Jak postupovat, když něco nefunguje. Např. odkaz na stránky Partnera.
Co dělat když se transakce nezobrazuje na stránce Moje transakce?
Jaká je prodleva od uskutečnění nákupu po vyplacení Cashbacku?
Jakým způsobem je uživatel informován o stavu a výši Cashbacku ze svého nákupu?
Jak nakoupit a získat Cashback?
Jak vyhledat požadovaný výrobek?
Jakým způsobem ovlivní užívání portálu ziskejte.cz nákupní cenu v internetových obchodech?
Jaký je poplatek za registraci a užívání
Proč je pro získání Cashbacku nutná registrace?
Kdo může být uživatelem?
Co je portál ziskejte.cz?
Co je to Cashback?
Lze během nákupu používat webové stránky na porovnání cen?
Lze pro nákup použít slevové nebo dárkové kódy, které nejsou autorizované Portálem?
Jak postupovat v případě reklamace zakoupeného výrobku?
Jakým způsobem je možné kontaktovat Portál?
Kde najdu Obchodní podmínky?
Jak odstranit profil?
Cookies
Tato stránka používá cookies pro správný chod a funkcionalitu. Pokračováním v užívání a další navigací souhlasíte i s: CookiesZásady ochrany osobních údajů